Skolan!

Skolan har gått riktigt fort idag faktiskt! Dock var datan seeeg och jag trodde seriöst jag skulle somna när som helst! Men blev piggare på gympan ;P Hade volleyboll och bandy , gick bra ^^
Förstod äntligen matten förut!! Wiie :D Har prov på torsdag med! :(
Efter skolan tog jag och Frida följe, tills jag var hemma iaf, pratade om massa saker ;)

Nu har jag kikat runt på bloggar, facebook och bilddagboken,
ska snart dra till huset, ska göra lite läxor av alla jag har!
Fast först ska jag och älskling åka till Tössestugan och äta, blir lite mkt sånt nu men det är ju bara för att vi ska flytta och vi grejar i stortsett hela tiden vi inte är i skola/jobb! :P


Läxor & prov!

* Uls, 1800-talet -> Imorgon
* Matte prov -> Torsdag
* Vara klar med 1990-talet -> fredag
* svenska prov -> 2 nov
* data prov -> 2 nov
* boken "flyga drake" urläst och redovisas -> v 45.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback