Skola, hus och tapter!

Det var otroligt skönt med sovmorgon idag!
Cyklade till skolan i god tid så jag slapp stressa, lektionerna har gått snabbt, :)

Nu är jag hemma igen, ska göra lite läxor och så ska jag kolla på Ghost Whisperer det är ju bara så bra!
Ska troligen hämta tapeterna idag med, ska kolla på en matta till toaletten som är mjuk och varm och fin inte de orange/svarta iskalla plattorna som är där nu ^^

Ska måla toaletten idag, imorgon ska älskling kanske vara ledig och tillbringa dagen i huset, förbereda för tapetsering!:)
I helgen ska tapetserar, kul!
Tror svärmor och svärfar skulle komma en sväng med, de var där förra veckan men då var ju jag hemma så jag hann inte träffa dem , ;(

Fick ett glatt besked idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback