Skola..

Skolan gick faktiskt fort idag, vi satt bara och tjatade på första lektionen andra skulle vi baka, blev 103 muffins i min grupp :O
Sen var det lunch sen skulle vi fika och sen spela in det absolut sista innan vi drog till redigeringen vid halv ett, satt där till halv fem, jag och Malin :S
Men det var skönt att bli klar, brände ut den på dvd , har precis kollat igenom den så den fungerar.. ;)

När jag kom hem typ tjugo i fem så gick jag och la mig för jag hade migrän :/
Värmen i skolan som fixar till det så bra för mig!
Vaknade nyss av att älskling kom hem :D
Har suttit och pratat lite, och nu ska jag krypa ner i sängen igen!

Imorgon ska vi flytta då kommer Anita och Gösta hit! Skojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback