Segt!

Är det någon mer som tycker att blogg.se är hur segt som helst?
Blir segtare på kvällarna tycker jag! Dålig!
Aja!

Nu tar jag en paus har fyllt alla kartonger så jag får ta locken på dem nu för att få ner allt ^^
På tisdag ska det städas här, i helgen ska vi sova i huset, spännande! och nästa fredag så ska lägenheten besiktigas.

gud vad saker vi har!! Så fort jag har packat ner massa saker känns det som det fylls på, kanske grannen som vill bli väck med saker, skämt åsido men herre gud vad skit man har med!
Kommer ihåg när Micke flyttade till lägenheten då sa han " du får ta och flytta hit så jag kan fylla upp alla rummen" men nu är det för mycket saker ^^Tur man ska till ett hus! :)

Spotify krånglar med, han vill inte spela vissa låtar och blir helt tyst med loggar man ut och in igen funkar det utmärkt!



Blev så glad när jag plockade fram denna tavlan och läste på baksidan, fick den av min syster förra året,
innan hon flyttade till Stlm, vet att du var tvungen men saknar dig gumman! ;)

På baksidan står det " Till Linda Från Sandra Jag älskar dig och kommer alltid att göra! "

Du är verkligen jätte duktig gumman!! :)


Kommentarer
Alexandra säger:

sv; Tack. Ja det är jobbigt.



17 år och ska flytta till hus? Hur kommer det sig? =)

2009-10-22 | 00:14:46
Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback