Trött på skit!

Jag kom nyss hem, tog följe med Ae och Ossian som skulle åt samma håll :)

Skolan idag var så dära, dagen gick fort, hade ju bara tre lektioner, men det är en tjej i klassen som håller på och idag var hon värre än aldrig förr och det är jobbigt när hon håller på eftersom jag försöker att inte hacka tillbaka eftersom det blir värre då.
Ska iaf ha ett möte med denna tjejen som tror hon får bete sig hur som helst och hennes mentor imorgon, hoppas det blir bättre än förra gången vi hade ett möte...
Klistrade in pappren i boken idag, ska kolla utt en tidningsartikel som ska in med, ska pynta den lite med imorgon haha! Jag har ju inget att göra så ^^
Hade redovisning för våran ort idag, det gick bra.
Berättade om Nysäter eftersom jag är skriven där och det finns ingen av intresse att berätta, finns massa historia med det uppskattar man ju bara om man är intresserad vilket jag inte tror de är i klassen så jag berättade bara om marknadsbodarna och vikingacentret :P
Har ju ett stort plakat där det står massa annat så är de intresserade får de läsa där ^^
Fick inte reda på provresultaten idag, blir på fredag eller nästa onsdag :)

Nu sitter jag i soffan och slappar lite, är så himla trött! :(
Gött med sovmorgon i morgon!! :)

Har ätit pyttipanna med stekta ägg.
Är det någon mer som älskar det??
Det är så lätt att göra iordning och går snabbt när man kommer hem hungrig från skolan!
Enkelt och gott helt enkelt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback