Onödigt med rubriker i bland!

Ja skolan var bra idag faktikst!
Matten gick bra, på engelskan hade jag prov, fick vg! :) på svenskan hade jag diagnos, det gick bra,kändes så iaf. Imorgon får vi reda på samhällskunskapsprovet! ^^

Idag ska vi till huset och greja lite, måste dock sitta med läxor så älskling får roa sig själv ett tag!
Vi håller ju på med en bok i ULS och den ska vara klar på fredag, har börjat renskriva men nu fick vi ett till papper med uppgifter, suck!
Kan vi inte få en vecka till, varför måste de ha så brottom med allt!?
Känns som man måste göra allt på ingen tid helst! :(

Vilket tråkigt väder det är idag!
Kallt, regnar och blåser lite, sånt hära bara slappa och göra inget väder!
Får ta och slappa när allt är klart och vi har flyttat!

Den 27 oktober har jag haft Tiger i ett år, det är sjukt vad tiden går fort, känns som det var igår jag mamma och topbias åkte ner för att hämta honom!
Den 27 händer något mer skoj så det datumet blir lite mer speciellt, men det skriver jag inte nu! :)

[x] Arbetssätt & lärande, orten klar - onsdag
[] Redovisa orten man kommer ifrån - onsdag
[] läsa flyga drake i svenska - v45
[] Göra ULS boken - fredag
[] Prov i data - tisdag
[x] Prov i engelska - idag
[x] samhällskunskaps prov - fredags

Mycket att göra, aja ska inte klaga har vart läxfri en dag! Wiiie :D
Men nu ligger de och skriker efter uppmärksamhet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback