Mycket nu!

Igår så åkte vi som sagt till Tösse stugan och åt lite, tog varsin paj, hut gott som helst! Men ack så dyrt det är lite tråkigt men men! :(
Jag hade orkat få huvudvärk igår igen, jädra stress skola! Den försvann inte när jag åt som jag trodde den skulle göra...

När vi kom till huset var Janne där, så vi pratade med honom lite.
Han blev impad på att jag kunde tända i vedspisen, hur svårt är de då!? :O inget alls! :P
När vi hade pratat en stund kom killen som ska sätta in nya handfat, toalett och duschkabin och kikade, han smakade på vattnet som är brunt, luktar äckligt och smakar lika illa. Han sa det at när det är nygrävt så kan det bli så, men att en typ av filter (kommer inte ihåg vilket) kanske skulle ta bort det.
Hoppas det gör det, vattnet är ju inget farligt att dricka men det kan ju vara fräscht med vanlig färg och smak ^^
Han sa också att toaletten och handfaten skulle komma direkt han beställde dem så han skulle kanske börja med dem idag eller imorgon senast fradag ^^ Men duschen skulle inte komma förens till veckan så han skulle komma då och sätta in den.

När han hade gått tjöta vi lite till och jag ägnade mig åt läxor, skräll!?
Sen stack även Janne, och Micke började tapetsera, men vi åkte hem ganska snabbt för jag hade jätte ont i huvudet, så när jag kom hem skickade jag mail till Malin eftersom hon skulle ha det innan idag ^^
Sen gick jag och la mig tog en tablett med mig ^^
Micke var nere och packade allt i förrådet så nu är det bara det som är kvar här uppe.

Idag ska vi spela in efter skolan, hoppas vi får lite tid till det på lektionen sen...
Hinner ju inte vara kvar så länge efter skolan eftersom jag MÅSTE packa det sista idag!

Nej nu ska jag göra mig klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback