Med huvudet i flyttkartonger!

Ja nu är det nära till flytten :) Wiiie :D
Ska bli mysigt att gå och plocka i allt och bestämma dess nya platser ;)

Dagen har gått riktigt fort, tiden bara rann iväg, rätt som det var, va det dags att spela in film, vi fick vara i bollhallen (konstgräset) eftersom INGEN skulle vara där inne, men efter ett tag kom massa killar och började spla fotboll, sa till dem att de inte fick vara där och att vi hade fått lov at gympalärarna att vara där inne, men de försvann när Gudrun sa till dem! ;)
Sen kom det några mer, men de fick vara med i filmen sen stack de med ^^
Men sen kom Bf2 och skulle greja men Gudrun sa att de skulle komma 2 inte halv, och vi hade fått veta att ingen skulle använda den på hela dagen, aja vi gick till ett omklädningsrum , det fick gå lika bra.
Blev i stort sett klara med filmen, bara ett par små saker som ska filmas imorgon!
Kommer skämmas ihjäl när vi visar denna på öppethus :S haha!!

Nu ska jag återgå till packningen!
Älsklingen är i huset och tapetserar i sovrummet, ;)


 
Det finaste någon kan få!
Jag kommer aldrig glömma när vi satt på berget i solnedgången, de vackra orden du viskade i mitt öra, när du satte på ringen på mitt finger.
Jag älskar dig föralltid Micael <3
Mitt hjärta slår bara för dig! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback