Marknaden.

Ja jag var på marknaden igår, hjälpte mamma och Eva lite , sen gick jag en sväng kom tillbaka och tjatade lite hihi! Tog med kaffe och te hemmifrån till dem :)
Köpte inte så mkt, godis, ett armband (kort kommer) och ett hjätra till mamma där det stod "världens bästa mamma" (a)
Träffade Gudrun med och hennes barn med familjer och sååå söööööt hennes yngsta barnbarn är!! Hon är två månader! Träffade Becka med en snabbis, hoppas verkligen det löser sig för dig gumman!
På kvällen myste jag med älskling kollade på film och så <3
Gjorde läxor igår med, men jag försår verkligen inte matten! :S

Idag ska jag med till huset, Margit kommer en stund eftersom de inte kom igår :)
Är lite stressad nu, måste packa ner resten av sakerna (läs nästan ALLT!!) och vara redo för att flytta om 4 dagar! :S Aja, men vi hinner nog! ;)

Nu ska vi äta frukost och åka till huset :)
Matteböckerna får följa med! Kanske fattar snart, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback