Mamma <3

Ja vi tog oss till Säffle, först åt vi lite på donken :P
Sen åkte vi upp till hon med kökssoffan köpte den, herregud vad bra det blir med bordet!! Tom huvudena på skruvarna var lika!! :)

Efter vi hade lastat på den ( den var lätt och jag menar verkligen lätt!!) så åkte vi till Åmål där älskling släppte av mig hos mamma, skulle låna biblen och en duk, som jag ska ha med till skolan idag, ska ha med en gryta, en sån dära tång till maten, locktång och korv haha!!
Jag och Tobias tog med oss hundarna och gick ut en sväng, när vi skulle gå in kom Patti och Ulf ut med alla hundarna! De har många: Nadina, Martha, Stina, Bamse & Lotta :)
Så vi tog följe med dem också , så fick ju Ana, Nova och Phil lite mer motion ^^
Sen följde jag med mamma upp till dansen och hjökpte Tobias med läxan, och så spelade vi luffarschack ^^
Mamma körde sedan hem mig för jag skulle kolla på efterlyst och göra läxan :)

Idag ska vi jobba efterskolan för att få klart arbetet tills det är öppet hus den 7 november :)
Mamma är på Karlberg hela dagen p utbildning, hon kommer och smygkollar på oss sen :D
Ska få skjuts hem med, tack!

Min mamma är den bästa <3
Hon ställer upp i alla väder,
lyssnar och pratar alltid om det är något,
hon skrattar och gör mig glad.
Jag älskar dig mamma! <3



Idag är det två år och en månad sedan vi blev tillsammans <3
Älskar dig obeskrivligt mycket, älskling
Du är det som får mig att kämpa mot allt ont,
Du är ljuset i mitt liv! <3


Kommentarer
ola :) säger:

ja du linda din mamma är lika söt som alltid

det är mycket msn ångrar i efterhand :(

2009-10-15 | 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback