Klaga! :P

Tyckte ni rätt person åkte ur idol igår?
Jag tyckte faktiskt det, för det har bara gått neråt för honom sedan audition.
Men jag tycker faktiskt inte om Camilla! Även om det var synd om henne när hon trodde att hon gått vidare, mina favoriter ar faktiskt Tove och Erika!

  
Tove                                                            Erika

Nu sitter jag och skriver rent början av ett arbete i ULS, skolan tar verkligen upp all tid!
Läxor varje dag, och det är inte lite läxor heller eller små!
Över helgen nu ska jag skriva rent ULS arbetet, eller ja början på det iaf, har matte, och ska kolla om det är någon mer information till arbetet i arbetssätt och lärande jag ska ha!
Inte undra på att man är trött!
Vad har hänt med
8 timmars sömn
8 timmars arbete
8 timmars fritid?
Tycker det är mycket mer arbete eftersom läxor ingår i det, fritid 8 timmar!?!? :O
Det är skola, läxor, sova, skola, läxor, sova!!
Aja hoppas det blir lugnare i tvåan!
Är snart lov med, då ska jag inte ägna någon tid åt skolan!
Då ska jag pyssla eftersom vi då ska ha alla våra saker i huset! :D

 

Inatt har jag sovit till och från, har konstiga utslag på ena bröstet, det kliar, svider och gör ont! Så jag har vart vaken till och från, sen har Tiger bökat runt i buren den lilla saken! Han vet att om han gör det kommer jag upp och ger honom något gott för att han ska sluta! Haha!

Nu är älskling i huset och grejar igen, och jag sitter hemma med läxor upp till halsen!
Åå vad trött jag blir på det ibland! :(

Imorgon ska vi tvätta, och älskling ska antingen åka till huset eller greja i förrådet med alla sina bilgrejer, ska bli gott att han får lite mer utrymme till det sen i ”garaget”, så kan han greja hemma med och inte åka till Martin för att greja! :)

Vädret idag är blä!
Fast det är bättre att det regnar än snöar som de sa på vädret att det skulle göra på något ställe i Sverige, ska det vara snö ska det vara kallt så det får ligga kvar, är trött på dessa slask vintrar!


Så mycket snö får det gärna vara igen!

Nej nu ska jag återgå till pluggandet och lyssna på musik som piggar upp!
Just nu går MLTR! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback