Huset :)

Igår var vi i huset och grejade.
Margit och Eva kom dit med , skojigt!!

När vi kom till huset var Jasmine där, hon följde med in och åt lite sen sprang hon ut och satte sig på motorhuven och spanade.
Sen hörde vi något inne i skogen ovanför huset, gick dit och kollade på Jasmine i släptåg :P
Jag trodde det var en älg med det visade sig vara två bamse ekorrar som bråkade! haha!

Sen började jag att måla taket på toaletten för andra gången, då kom Margit och Eva ohch då skulle vi fika men då hade Margit glömt ena väskan med saker hemma och då sa vi att vi åker in till affären och handlar med nej, hon skulle åka hem!
Visade sig att hon hade glömt väskan på parkeringen, hihi!

Under tiden hon åkte in till stan målade jag klart, och laddade upp för att slipa alla dörrar! :)
Men hon hann komma tillbaka innan jag började så vi fikade först, gott var det!
Sen började jag slipa, Margit och Eva städade i köket eftersom vi är klara där i stort sett! Tack!
Micke var uppe och målade i sovrummet :)

Det var allt vi gjorde, fast det tog lång tid att måla för ALLT skulle målas :P

Våra grannars son kom och frågade Micke om hjälp då hans cross krånglade så han gick upp och hjälpte dem, han fick igång den och Danne var jätte glad, sen paja den helt gick inte att starta hur han än gjorde, han har kört en timme med den, stackaren!
Han skulle till en granne längre bort och hämta något så då skulle han ta mopeden, tror ni inte att den vägrar starta den med? Vilken otur!

När vi kom hem så duschade vi, åt mat och kollade på vem kan slå Filip och Fredrik, måste säga att det var bra jobbat av Anders även om han förlorade! :P

Idag är det skola men börjar inte förens tjugo i elva, mår dåligt tror det beror på ALLDELES för lite sömn!
Micke ska till huset sen men jag ska packa, hjälp vi flyttar ju till helgen! :D




Älskar utsikten från framsidan! :)


Sötfia!


Mina två älsklingar <3


Vi två :)


Älskar naturen runt om! :)


Mitt nya armband <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback