Hemma.

Ja nu är jag hemma, tog följde med Frida idag igen ;)
Nu har jag packat ner lite mer saker och gjort lite mat,
matte provet idag gick bra! ;)
Gjorde lite till filmen idag som vi glömde igår, imorgon ska vi göra en liten sak till och sen ska vi redigera filmen!
Ska baka med klassen imorgon, eftersom vi har Gudrun hela dagen utom de första 40 minutrarna på morgonen, eftersom våran lärare åker med eleverna som ska till Uganda så har vi Gurra hela dagen, lite seegt men vi ska baka, fika och kolla på filmer Hipp Hipp Hora och Smala Sussie.

Ska tillbaka till packning och rensning nu! :)


Kommentarer
Alexandra säger:

sv; Vad härligt med hus :D Jo så klart jag förstår att du flyttar med honom, men jag trodde först att du köpt hus:)

2009-10-22 | 17:48:24
Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
Alexandra säger:

sv; jaha =) vad kostar det att hyra ett hus?

2009-10-22 | 19:09:05
Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback