Helgen :)

I fredags så kom mamma, mormor och Tobias och hämtade mig här hemma, följde med dem hem till mamma, där även (låtsas)morfar var! 
Tog med mig Phil ut på en promenad och hoppade lite över grenar som låg på marken. 
Fikade sen, mormor hade med sig bullar, mums!! 
Jag och Tobias gick efter det ut med Ana och Casanova till sveaparken ;)
Skulle ju med mamma och lämna Tobias hos pappa, vi tog vägen om Säffle och åt på donken, mysigt :)
Lämpade sedan av Tobias och hämtade mina skolkort :P

Måste säga att jag verkligen älskar när vi åker bil, jag och mamma, vi sätter på bästa musiken, höjer volymen och sitter och sjunger och skrattar! :D

Igår så var vi ju i huset, jag målade väggarna och taket på toaletten, 
älskling tapetserade, hjälpte till jag med. 

Vi har två tjärn vid huset, har vart vid det ena några gånger men igår så åkte vi till det andra, måste säga herre gud vilken natur vi har precis intill huset, kan inte bli bättre!! :D 
Det var verkligen jätte fint där! :)

Jasmine var inne flera gånger men ville ut direkt efter hon ätit lite och druckit lite mjölk, men när vi skulle åka så ville hon inte ut, sötnosen <3 
Busade och gosade lite med henne med :)

När vi kom hem så satte vi oss i soffan, myste och slappade, hade godis, dricka, chips och dipp, gott!!
Blev massa tv igår kväll!
Singing Bee Celeb, Sillah är ju bara såå bra på bugtaleri!!
Hål i väggen och Comedy Fight Club blev det sen ;)
Sen var det 2 fast 2 furious, som är sååå bra!!!
Efter all tv kröp vi ner i sängen och sov! :)

Idag är älskling i huset själv och tapetserar det lilla som är kvar, jag är hemma och vilar är helt slut!
Ögoen går i kors, jag gäspar och det känns som jag kommer att somna vilken sekund som helst!! :(
Kollar just nu på repriser från IDOL.


Det var BENZON inte Bamse som var hos veterinären, mamma sa fel till mig :P
Han åkte in för han har problem med ena örat, han ska tillbaka två gånger, ska tillbaka med örat på kontroll tror jag och sen ska han operera foten, stackars liten!!


Benzon <3


Andra tjärnet :)


Andra tjärnet här med :P


Tjärnet igen :)


Jasmine <3


Världens sötaste! :)


:)


:)


Hihi så sött <3


Här busas det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback