Helg!! :D

Ja äntligen helg!!
Skolan var faktiskt seg idag trots att vi kollade på film under ULS timmarna men men,
efter ULS:en så skulle vi passa på att redigera det vi har spelat in men tror ni inte att ALLT krånglade, först funkade det inte att föra över till datorn så vi satte in bandet i en annan kamera och efter många sladdars prövande så fick vi iaf bilden men inget ljud infört, men när vi kollade på det vi hade klippt i hop och redigerat så var det ljud!
Men sen råkade vi radera allt :S
Då fick det räcka då gick vi till lektionen vi hade fått gå från (Arbetssätt och lärande)
Efter skolan så följde jag Marie till bussen och cyklade sedan hem, mamma ska låna en telefon av oss och den jag hade tänkt att hon skulle låna (den bästa) är "telefon låst" och jag vet inte vart koden är, har kollat i pärmar men vet inte vart Micke har den!! :S
Så nu får hon låna min gamla telefon! Men det är bättre än inget! :)

Mamma kommer snart hit och ska hämta den och så ska vi åka upp till Alf eftersom han har fårr gravstenen nu! :)
Ska passa på att tända lite ljus med! ;)

Sen ska vi kanske äta mat från pizzan, mysigt annars får de gära mig sällskap om de har ätit haha!

Imorgon ska jag ha lördagsgodis :P
Sen blir det huset! ;)
Måste göra läxa med, det är så tråkigt bara, man jag har faktiskt gjort alla hittils!
Stolt att jag har orkat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback