God morgon, torsdag!

God morgon! :P

Igår var det minsann inte lätt att komma upp ur sängen inte. ^^
Men idag har jag ju sovmorgon men är uppe iaf, är iordning och tror att jag ska dra till skolan , vet att jag inte böjar förens om en timma men Louise & Marie är redan där, så ska umgås med dem innan vi börjar och prata lite. :)

Igår var vi i huset, jag pluggade inför samhällsprovet på fredag!
Micke gjorde iordning golvet + stöttor i vedskjulet så vi kunde stapla.
Rev ännu mer tapeter inne i sovrummet och spacklade, men det släppte hela tiden så vi gav upp när klockan närmade sig nio och åkte hem!
Jag skulle bara till ICA och köpa lite kaninmat eftersom den nästan är slut , tror jag ska köpa mer när jag är i Karlstad nästa gång! :)
Iaf när vi svängde upp mot parkeringen ser jag mamma vid bankomaten och Tobias som ställer sig och vinkar, lite kul var det så vi tpg följe där inne ^^

I eftermiddag/kväll vet jag inte riktigt vad som händer, hur som helst måste jag plugga, det är så tråkigt!!

Nej nu ska jag gå, tar vantarna och mössan på idag, för usch vad kallt det är nu! :(

Kul också att "E" som hon kallas har börjat i min klass!
Vi gick i samma klass i åttan och nian, roligt med en gammal kompis i klassen med!
Välkommen!!

Sen har det börjat en tjej som gick i klassen under mig på friskolan i min klass med!
Vi är nu 30 stycken i min klass! :O
Fast 2 styckna ska byta så då blir vi 28! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback