Gårdagen.

Ja igår packade jag allt nästan i köket, tavlor och blommor.
Tog med massa grejer till huset, gött att det inte står ivägen när man grejar här faktiskt. 
Jag hade fått en äcklig huvudvärk igår så när vi kom till huset år jag lite vi hade tagit med, sen la jag mig på kökssoffan lite ^^
Efter det så packade jag upp det som kunde ställas på sin plats och Micke målade, snodde dock penseln av honom så han rollade dörren ist ^^ haha.
Vi gjorde inte så mkt mer, Jasmine var inne två gånger med och åt och drack vatten. :)

Tven är borta nu med, det var något att om de skulle kunna flytta internett och telefon tills den 1:a november så var de tvugna att ta bort tven eftersom vi inte ska ha kvar den hos telia utan hos canal digital tror jag det är...
Tråkigt men bra! Man fastnar inte i den hela tiden om man ska packa eller något annat.

Nu börjar det närma sig flytt!
Ska packa mer saker idag och börja tapetsera i sovrummet ;)

Är det någon mer som tycker att det är svårt att gå ipp på mornarna nu???
Det är ju mörkt och kallt och man vill ligga kvar då och mysa i den varma sängen!

Nej nu ska jag göra mig iordning för skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback