Jasmine :)

Skolan var rätt så seg igår, hade ont i huvudet och stressade hela dagen typ.
Efter skolan cyklade jag hem och la mig en stund, var gott men huvudvärken försvann inte! :(
När älskling kom hem så åkte vi till Nordsjö och kollade på tapeter, jag hittade en bård som jag fastnade för direkt, men inte micke ^^
När de stängde så åkte vi till netto för jag skulle ladda på min telefon men där var det slut på sånna dära grejer så vi tog det på ica ist, passade på att köpa med lite kattmjölk och godis till Jasmine! :)

 

Åkte till huset för att ge Jasmine mat och gosa lite med henne, skoja inte om att hon drack mycket mjölk!!
Det var mumma det, hon har ju inte fått det på länge nu!
När vi skulle åka så skulle jag släppa ut henne och i fönstret i farsturn så ser jag en blinkande lampa bara sådär helt plötsligt då var det Janne som kom för att mäta en sak, fy fan vad rädd jag blev!! :P
Han berättade att de hade skjutit en räv, bra!
Då slipper de springa runt huset och äta upp Jasmines mat och skrämma livet ur henne som de har gjort hon är rädd för allt nu! :(:(

Sen åkte vi hem efter de hade mätt, kollat upp ett trasigt element och så där, vi såg ingen älg denna gången ^^
Men en trasig buss, skräll! :)

Hemma så myste vi och kollade på tv! :)

Idag har jag fortfarade ont i huvudet väntar på att det ska bli lite bättre och går sedan till skolan, vill inte må som igår igen! :(

Kevin ska snart börja spela in en ny skiva, spännande att se vad det blir för bra denna gången!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback