Lite allt möjligt! :)

Skolan gick lite långsamt idag faktiskt, bara för man väntade på vad vi skulle göra efter skolan!! :D
Mamma var i skolan idag på någon kurs eller vad det nu var :)
De hade lunch samtidigt som oss så hon åt med oss, hon hade lång lunch så hon följde med mig till min matte lektion en stund :)
Nej jag skämms inte för att ha min mamma i skolan!! Jag är stolt över min mamma, hon är bäst! :)

Efter skolan började vi med arbetet, som är en film vi ska göra.
Mamma fick leka kameraman när hon kom dit, gud vad kul det var skrattade väldigt mycket!!

Efter skolan körde mamma mig hem, vi satt i bilen och pratade en halvtimme tills Tobias kom, :P
Mamma ringde till mig och sa att jag hade glömt min mobil så vi åkte till konsum där de var och hämtade den.
Sen åkte vi till huset, jag plockade undan lite på mitt skribord eftersom jag har mina pysselsaker där haha!
Älskling grejade lite med veden och pratade med Janne och en gammal klasskamrats pappa kommer inte ihåg vad han heter ^^
Efter de åkt var det ingen idé att börja greja med något eftersom vi skulle se S.O.S Gute klockan åtta så vi åkte hem ist.
Nu har vi kollat på S.O.S Gute, verkligen bra, älskar såna program!
Kikar just nu på Criminal Minds, spänande är det! :P

Usch vilka kalla dagar det är nu!
Känns verkligen att det är påväg att bli vinter, små fryser hela tiden i stort sett, och imorgon ska det regna, blä!!:(
Tur det finns varm oboy det är ju bara såååå gott!!
Sitter faktiskt osh dricker det nu och äter en riskaka det är också gott gott ^^

Älskling ska till huset imorgon efter jobbet, jag hänger inte med eftersom jag slutar halv fyra och han ett så han ska förberada för tapetsering i sovrummet :)
På lördag kommer svärmor och Mickes mormor till huset, ska bli kul att träffa dem!
Anita och Gösta kunde ju inte komma förra helgen, tror Gösta skulle jobba ;)
De tog upp Julia och passade på att ta upp våran med, TACK det är GULD värt nu när vi inte hinner med riktigt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback