De två senate dagarna!

Skolan igår gick fort, när jag slutade kom älskling och hämtade mig och så åkte vi till Ed där han provkörde lite mer fyrhjuligar. :P
På väg hem fick jag ont i huvudet och försökte sova, gick lite, jag vaknar lätt när jag sover i bilar!
Vi passade på att kolla till huset lite och om vi såg Jasmine som vi inte sett på ett tag men det gjorde vi inte :(

När vi kom hem så pluggade jag inför provet och sen kollade vi lite på tv! Kollade på Idol, tycker synd om Camilla som trodde att hon hade gått vidare! Stackare!
Sen kollade vi på den nya serien inlåst, den var intressant och jag tror verkligen det gör gott att de får känna på hur det är i fängelset, hoppas det kommer något om hur det gick för dem sedan!

Idag var det lika jobbigt att gå upp, det är ju inte riktigt ljust ute nu så då blir det lite tyngre att gå upp!
Gick till skolan i god tid, hatar att stressa!!
Sen var det prov, det var jätte lätt, hade inte behövt plugga så mycket, men sånt vet man ju inte förens efter!

Älskling skulle bara på några möten idag pga att han är skyddsombud men efter det åkte han till huset och grejade, först kom han till skolan så jag fick pussa lite på honom , han skulle ha nyckeln till huset som jag hade.

Efter skolan gick jag och handlade lite fredagsmys till mig och älskling.
Micke är på väg hem från huset nu , han ska köpa med lite mat från pizzan. Gott!

Nu kollar jag på Cops sen blir det idol!
Vilka tror ni jurryns val blir??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback