De senaste dagarna :)

Imåndags så var älskling i huset och tapetserade, jag var hemma eftersom jag mådde illa och hade ont i huvudet! :(
Jag gjorde inte alls mycket, vilade hela dagen!
Igår var jag med hemma, vilade.
Åkte med älskling till huset på kvällen och jisses vilken go Jasmine vi har!
Hon skulle gosa större delen av tiden, hon hoppar upp i knät och lägger sig där, slickar på armrna och händerna :)
Älskling grejade med tapeterna och jag målade lite, passade på att plcoka undan lite från golvet med...

Idag har jag vart i skolan, vi (jag, Malin, Louise, Ae, Marie och Ossian) håller på med ett arbete till skolan, som ska redovisas när vi har öppet hus den 7 november :)
Berättar lite mer senare så ingen får för sig att sno våran idé innan vi börjar :P
Kommer iaf bli jätte roligt, och vi har bästa idén tkr vi!
Ska börja "arbetet" imorgon!

Annars har det inte hänt så mkt i skolan :)
Efter skolan tog jag Malin och Ae följe eftersom Ae skulle till ungdomsmottagningen och Malin till bussen ;)
Nu sitter jag här och är väldigt trött :P

Ska till säffle sen och kolla på en kökssoffa som vi ska ha i köket, kommer att passa bra ihop med farmors matbord som vi har nu, ska ha nya stolar till det eftersom vi ska ha det utfällt så ska vi ha sex stolar! :)

Nu ska jag kika på Ghost Wisperer eftersom jag missar det imorgon då vi ska stanna kvar i skolan eftersom vi ska göra "arbetet" hihi nu blir ni nyfikna! :P


Jag skulle inte överleva utan dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback