Usch vilket väder!

Ja verkligen blä på vädret idag, kallt, det blåser, det är helt grått på himlen och snöar!! :(
Vi skulle visa våran film för klassen idag, blev en hel del skratt och vi fick applåder Tack ^^
Vi skulle visa filmen i DVD:en tänkte vi, visst tjena, den spottade bara ut skivan hela tiden, då tänkte vi prova med projektorn då kom vi inte in på datorn för den var låst till en tjej som är i Uganda, men IT-enheten hjälpte oss,
när vi efter mycket om och men så fick vi igång datorn men då ville inte bilden synas eller jo det gjorde den, halva bilden och den visade inget vi gjorde på datorn ;S
Då kom en gubbe från IT-enheten och hjälpte oss, och på nått vänster fick han igång det!
 Tack! kommer bli stammis där, förutom idag har jag ju vart dör flera gånger, klagat på skrivare som inte funkar, inlogg som inte funkade i biblioteket och ville ha hjälp med en annan sak hahaha!
Eftersom vi har jobbat så mycket med filmen alla dagar vi gått hem fyra när vi slutat tidigt och sånt så fick vi sluta halv ett, tack Gudrun!
Då gick jag, Louise och Malin ner till stan en sväng, då började det att snöa, kan ni fatta det :S
Gick sedan upp till skolan igen och köpte lite godis att äta i bussen (a) Sen gick vi ut och ställde oss och väntade på bussen, men det kom aldrig! Jo men den var försenad, var kallt, mina händer var alldeles stelfrusna skulle försöka få iväg ett sms men det gick verkligen inte! Jädra kyla!! Måste leta upp mina vantar med, kanske tappade dem i bussen förra veckan? Hittar jag dem inte här så får jag väll ringa till Västtrafik :P

Nu har jag vart hemma i en och en halv timma eller något sånt, det börjar mörkna med nu :S
Inte långt kvar till det är mörkt hela tiden man är hemma! :(
Är trött, somnade till i bussen och om jag gör det är jag trött sen, men sover jag nu är jag pigg till kvällen och blir helt groggy som alltid när jag sover på dagen!

Imorgon ska Louise till tandregleringen i Trollhättan, hoppas det går bra!
Vi har en "par redovisning" vi ska göra imorgon igentligen men vi två får ta det nästa vecka ;)

Just det, nu har vi fått två till i klassen, två styckna som bytte tillbaka till BF ifrån någon linje på praktiska har ingen aning om vilken eftersom jag inte pratar med dem :P
Men välkomna tillbaka.

Det var en grupp som ville göra film efter att vi fick så mycket beröm av Gudrun att vi våga skoja till det som vi gjorde och att det var ett väldigt bra sätt att redovisa på, men hur ska de hinna det?
Det tog oss jätte lång tid att gära den, bara redigera den tog fem och en halv timme, kan ni tänka er?
Vi stannade kvar många dagar och ännu fler timmar, hur ska de hinna?
Det ska vara klart imorgon för att redovisas för oss och Gurra, och på lördag ska vi visa det för alla som är på öppet hus inom BF1.
Härmapor!!!!
Jag kan inte fatta hur ni ränker riktigt;P Men det är inte mitt problem!

Ja jag blir gnällig när någon snor VÅRA idéer! :P

Nej nu får det vara slut på gnäll, återkommer kanske senare om det händer något intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback