Tröttis!

Igår när jag kom hem kom grannen in och tjatade men vi gick ut efter en stund och jag träffade dottern i familjen, jätte trevlig prick och hennes hund är ju såååå söööt! ;)
När älskling kom hem så åt vi lite rester :P och satt och tjatade! :)

Micke grejade uppe och jag grejade med ny header, blev inte nöjd men men...
Det var kallt idag igår igen när vi gick och la oss, elementet kommer upp idag!
Idag är det en tråkig dag i skolan, har föreläsning till tio eller nått sånt kommer inte ihåg, sen har vi Gudrun hela dagen igen, eftersom våran ordinarie lärare i två lektioner är i Uganda, hoppas ni har trevligt och får se och uppleva bra saker med inte bara dåliga! ;)
Men det får väll gå bra, det brukar gå bra med sista lektionen på fredagar eftersom man vet att efter den har man helg, men imorgon ska vi ju till skolan igen, eftersom det är öppethus!
Blä!
När vi slutar vid ett så ska vi upp och gratta Gösta som fyller år, GRATTIS!!


Jasmine är gosig! ;)



Tvättar sig med :P


Och busar! ;)


Så såg det ut på marken när jag kom hem!


Nu ska jag göra mig klar inför skolan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback