Tröttis ;)

Man blir så trött när det är sånt här väder och det är så mycket i skolan!
Mycket läxor, prov, inlämningar och föredrag! Det tar aldrig slut på saker vi ska göra! :P
Ska ha redovisning imorgon IGEN!!

Har pluggat inför provet imorgon, det vill inte riktigt fastna när jag ät trött men jag är ganska säker på att jag klarar det ;) Har ju lyssnat på lektionerna :)

Sitter i sängen nu med ena ögat på mammas pojkar och det andra på datorn, älskling är ute och skruvar på fyrhjuligen.
Imorgon ska han åka till Ed och hämta två väskor som vi har fått till den, det blir perfa det, själv sitter jag i skolan då! Hatar att sluta halv fyra på fredagar, vi är typ de enda som gör det! Aja hoppas på ett bättre schema i tvåan!

Ska ta sprutan imorgon med, hoppas jag inte får några biverkningar!
Ont i armen och sånt kan jag ju ha men hoppas jag slipper feber och det infulensaliknande symptomen...

Jag har faktiskt borstat tänderna och ska bädda ner mig i sängen och kolla på tven :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback