The Day

Efter att ha kört hem Anita i lärdags skyndade vi oss hem och satte oss framför Dansbandskampen...
Gött att Torgny Melins fick en guldstjärna, Tommy är ju här ifrån! Kul Kul :P

I går var det mycket folk här ^^
Vi började dagen med att gå ut och hugga gran som står på gräsmattan, ;)
Sen krattade jag lite löv, älskling bärde in lite ved, sen kom mamma, Tobias och Marcus, fick lite pyssel saker av dem ;) Vi fikade, pratade och körde fyrhjulig, mamma lärde sig att köra med (:

Precis när jag kom tillbaka efter en tur med Marcus i skogen så kom Sam och Kirsti hit, de kollade på fyrhjulingen och tog en fika sen skulle de och tända ljus på någon grav i Åmål...
När de åkt så satte jag mig och pysslade lite, ;) Har ju redan gjort iorning med julkort så de får få dem på paketen ist :P Slog in julklapparna jag har köpt så långt... :)

Idag har det inte hänt så mkt, har haft ont ont ont i huvudet, halsen och öronen :(
Har det fortfarande, hoppas det går över snart!

Imorgon är det skrivning i skolan, halv nio till halv tolv, sen ska jag dra till Karlstad ska till tandregleringen, ska passa på att köpa lite mer julklappar med, har snart klart allt! Gött!

När älskling kommer hem ska vi äta våfflor, Mums! Nu ligger jag i sängen och kollar på Djurpolisen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback