Svammel! :P

Skolan igår gick faktiskt bra! Lite segt men men! ^^
Bussen ska ALLTID komma sist! Det har hänt en gång att den kom först :S aja!
Igår kom älskling och plockade upp mig här hemma vid busshållsplatsen med fyrhjulingen ;)
Var väldigt seg och trött igår , så jag låg i sängen typ halva kvällen^^

Idag är jag för en gångs skull inte trött!
Är redan klar och väntar på att gå ut till bussen, kanske kan börja sova en halvtimma längre!? Jaaa!! :D

Idag är det en kort dag, gött!
Hoppas vi får reda på provet vi gjorde i sammhällskunskapen...
På ULS:en ska vi fortsätta med våra tidningsartiklar...
Fritidskunskapen vet jag inte.

Har gjort klar kursen "Arbetssätt och lärande" gött!!
Inte många veckor kvar till lovet heller, fantastiskt! Typ tre och en halv ^^

Igår började jag hosta väldigt efter gympan, och nu har jag ont i halsen!
Hoppas jag inte blir sjuk, har ju inte skydd än heller, det tar ju två veckor innan vaccinet skyddar :S

Nej nu ska jag dra och göra mig HELT klar innan bussen kommer om typ tjugo minuter :S
Skriver mer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback