Snööö!

Nu sitter jag i skolan, när jag vaknade imorse var det vitt och fint, det är sååå mysigt med snön på träden och så!
Men  när vi kom till Tösse var det INGEN snö alls! Lite lite lite bara men inte alls värt att kalla snö ^^
Hoppas det är lika mycket snö när jag kommer hem så jag kan fota lite ;)

Igår tog vi det lungt hela kvällen, vi tittade på tv och myste :)

Idag ska vi ha prov och redovisning i ULS och tror ni inte att jag har glömt böckerna hemma :S Men som tur är har jag min räddare i nöden Louise här, vi har samma redovisning så jag får skriva några stöd ord från henne sen, TACK!

Efter skolan ska jag gå till södra och hämta Tobias för jag tänkte stanna kvar i stan till Micke slutar och åka med honom hem, jag hatar verkligen att åka buss när det är snö!
Vi ska äta ute någon stans eftersom älskling fyller år imorgon så ska vi gotta oss med det :P
Grattis i förskott hjärtat ;)

på lördag kommer Anita och Gösta för att gratta Micke, då ska Anita kanske köra fyrhjulingen, det ska bli kuuul! :)
Hoppas på bra väder också!


Tobias tog vaccinet igår och han har inte känt av något, mamma blev lite trött och slö men morfar kände inte heller något. Tycker media är lite löjliga som bara ställer fram det som är "dåligt" med vaccinet, självklart finns chansen att bli dålig, men det är ju bara för att man får lite lite av infulensan i sig för att kroppen ska bygga antikroppat mot det! Men jag vet inte om jag vill ta det den 20 som vi ska göra här eftersom vi ska på bio dagen efter men vi får se hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback