New moon!

En stund före tre satte vi oss i bilen och åkte mot Säffle där första stoppet blev McDolnads gott vare! :P
Fortsatte därefter till biltema där vi plockade till oss vad vi skulle ha och gick, sen så åkte vi och kollade efter gympa skor, men det finns inte några gympadojjor i strl 39 ;O Skojar inte!!
Åkte därefter och letade efter en parkeringsplats, hittade bara där man fick stå i två timmar, så vi åkte till parkeringshuset vid station men vi hade inga småmynt till automaten och den andra man kan dra kortet på var ur funktion, hittade en plats och automat som funkade, sen skyndade vi till bion, köpte popcorn och dricka, hämtade ut biljetterna sen gick vi och satte oss, filmen var jätte bra! Fast man måste ha läst boken för att eiktigt förstå allt, eller har ha Twilight färskt i bakhuvudet... Men jag älskade den!! :D Den slutade när det var som mest spännande, vill ju se trean nu!! :P Vet ju vad som händer i böckerna men ändå! :P
Måste säga att de har gjort förvandlingarna mellan människa och varulv jädrigt bra! ;)
Man känner verkligen med Bella!!

Jag blev tyvärr dålig i början av filmen, kändes som feber och mådde inta så jätte bra, men kollade ändå klart på den såklart! :)

Åkte hem efter filmen, hade värmen på, min jacka och Mickes jacka ^^
Frös som en gris när vi kom hem!! Gick och la mig direkt vi kom hem men kunde inte somna....

Idag är det bättre igen, sitter och kollar på IDOL reprisen nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback