Mycket eldande!

Ja nu blir det mycket eldande, både i vedspisen och med ljus, älskar verkligen ljus! Det blir så himla mysigt och romantiskt i mörkret speciellt mörkret som blir här mitt i skogen ;)

Från en sak till en helt annan, jag har vart sååååå glad nu i en och en halv vecka inte ett enda migränanfall inte ens pyttelite ont i huvudet , men vad tror ni jag hade när jag vaknade, jo migrän!
Har tagit massa tabletter, lite mer än man ska igentligen schhh :P Men det släpper inte, hoppas det hjälper med mat sen.
Jag har en köttfärslimpa i ugnen, ska äta det med potatis, sås, grönsaker och sylt MUMS!!
Efter köttfärslimpan ska jag kasta in ett gäng med kladdkakemuffins i ugnen, pratade med älskling om det men han hade aldrig ätit det så jag tänkte att då gör jag väll det så han får smaka ;)
Hoppas han tycker om dem! :) Men det gör han nog, han älskar ju kladdkaka :P










tycker det blev så mysigt i det hörnet med skåpet och soffan ;)

Nu har jag sällskap av en jätte kelig Jasmine i knäet, hon slickar alltid på armarna och händerna när man gosar med henne, varför gör hon så?? ingen av mina tidigare katter har gjort så vad jag kommer ihåg, sen ska hon alltid lägga höger fram tassen på armen och hålla om en nästan, gos katt! :)

Nej nu ska jag återgå till matlagning och bakning!
Ha en trevlig kväll allisammans, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback