Mycket att göra nu!

Idag

Prov i ULS
Redovisning i ULS

Imorgon

Redovisning om stress i arbetssätt och lärande

Nästa vecka

Prov i engelska
bokredovisning flyga drake
prov i data
prov i svenska
Prov i samhällskunskap
ta vaccinations sprutan

Jaha och alla som säger att BF är en slapp linje - KASTA ER I VÄGGEN :)
Jag är glad att jag valde BF för att jobba med barn är verkligen det jag vill, då blir det så mycket lättare och roligare att kämpa på med läxor/prov/inlämningar/redovisningar!
Jag säger bara, stackars er som valt BF för att ni tror det är "en slapp linje där man leker"!


Kommentarer
MICAH<3 säger:

sv: hihi oki :D<3

tack detsamma! <3

2009-11-12 | 14:02:39
Bloggadress: http://micah.blogg.se/
olatidman säger:

sv: haha okej:P

2009-11-12 | 17:10:03
Bloggadress: http://tidman.blogg.se/
Becka säger:

Hej, förlåt hur jag betedde mig mot dig idag :s jag var upprörd och kände inte för att prata med någon. förlåt att det gick ut över dig <3

2009-11-12 | 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback