Jippie!

Huvudvärken försvann efter yttligare en tablett och en halvnatts sömn, jag har jätte svårt att somna när jag har migrän! Vet inte varför, eller jo för det gör ondare när jag blundar! Vilket jag tycker är knäppt men men så är det.
Nu har jag vart uppe en stund och är klar för att åka till skolan, går till bussen och fem-tio minuter! :P
Sitter och tuggar åksjuketuggumi för fullt här nu! Det hjälpte faktiskt, prövade när vi åkte till Ed.
Har Jasmine i knäet igen, lilla stumpan då! ;) Tror att hon har tröttnat på att ligga i sängen där vi knuffar på henne. hon ligger alltid nere på ena stolen i köket nu för tiden!

Idag gäller det att klä på sig varmt usch så det blåser ute! Hoppas det inte är för kallt så det är halt på vägarna och sånt, känns lite jobbigt att åka buss när det är snö och halt på vägarna!
Nej nu ska jag ta på mig utekläderna, släppa ut Jasmine och gå till bussen, men först så måste jag kolla vad det blir för mat i skolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback