Hoppas inte!

Jag känner mig lite hängig, har ont i halsen och är rasslig i halsen, har ont i öronén, hostar, nyser och fryser.
Hoppas inte jag blir dåligare så jag inte orkar till skolan!
Har vart ute och kört en sväng på fyrhjulingen jag och älskling, mötte en lastbilschaffis inne på Bocklaruds vägen som hade kört vilse! Haha hur kan man köra vilse, han skulle in till brotten och då ska man in till vänster men han höll höger, och han hade vart där igår, jaja vissa är roliga! Älskling sa iaf hur han kom dit igen.
Sen åkte vi på lite nya små vägar, sen åkte vi hem och jag gick in har tagit en dusch, packat väskan och utfodrat alla djuren...

Micke är fortfarande ute och grejar lite, han tycker verkligen det är kul, när vi var i Vårvik så hjälpta han Gösta att gräva lite, han håller på att sätta in jordvärme nämligen, och det tyckte älskling också var kul och när han kör traktor eller något annan är han så nöjd så! Söta du! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback