Hello!

Snart, snart, snart om ca 7 timmar har jag helg!! H-E-L-G!! Fan så skönt! :P
Ska sooooooova läääääänge imorgon! :D

Igår hade vi ite mentorsamtalen, kanske blir idag ist, vem vet!?
Inget blir som de säger ;)

Igår efter skolan så gick jag till Södra och plockade med mig Tobias, sen gick vi och kollade på julklappar samt handlade några! ;)
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för saker till pappa, Marcus eller Siv.
Marcus önskar sig bara massa DYRA saker som jag INTE har råd med, Pappa önskar sig lung och snälla barn eller nått sånt, Siv har redan allt! :S

Det är lättare till mamma, Micke, Tobbe, mormor, morfar (Kalle) och morfar(Kjell)...

Efter turen på stan gick vi hem till mamma, hon jobbade idag och kom inte hem förens vid halv sex ;)
Hon fick ena "julklappen" då :P
Sen så skulle hon på Orfiflame visning så vi hjälpte henne att plocka fram och sånt, sen kom älskling och hämtade mig och vi åkte hem. Var hemma typ vid åtta! :S
Satt och pratade, älskling åt lite och sen gick vi och la oss!

Idag är det en LÅNG och TRÅKIG skoldag!! Blä på fredagarna!
Hoppas vi får reda på proven idag, det hade ju vart ganska så kul att veta!
Sen ska vi hålla på med tidningen som vi gör i ULS:en och Rapporten om Fritid i Fritidskunskapen...
I Samhällskunskapen ska vi väll skriva massor massor massor som vanligt!

Har bara tre ämnen idag, men ULS:en kör vi två ggr och Fritidskunskapen är på två timmar och 40 minuter!
Boring! Men vi ska gå och träffa Kenneth, han ska prata lite om sitt liv och sånt....
Om ni undrar vem det är så kanske ni har sett honom i tidningen? Han är är typ blind, och jobbar som massör och nått på karlbergsgymnasiet :)

Det blir dock vääääldigt god mat idag, TOMATSOPPA, MUMS!!!!! :D

Nej nu ska jag göra mig klar för att gå till bussen, som ALLTID är sen!
Blir så trött på den, den är svin kallt att stå där ute och vänta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback