Helg!! Helg!! Helg!! :D

Helt knasigt vad man länktar efter helgerna! Men det innebär VILA, MYS och massa KULIGHETER med älskling <3
På tal om älskling så tog han vaccinsprutan idag, han har ONT i armen men är inte dålig, men ropa inte hej än blev ju dålig massor massor timmar efter och andra slängan fick jag ju typ mer än ett dygn efter.. Hoppas iaf han slipper! Ska ju pynta och hugga gran att ha ute har vi tänkt ;)

Skolan gick väll bra, var ju och lyssnade på Kenneth helt otroligt vilken människa han är! Så viljestark och verkling inget är omöjlingt, han GICK från Åmål till Dals-Rostock han byggde ett hus när han var 25 (och ja han var blind så med) han ör inte helt blind tror han hade 10% syn på ena ögat så han ser starka ljus och mörka fält typ om någon har en svart tröja på sig...

Sen blir jag jävligt less på folk som säger att jag tar deras arbetsuppgifter och såna som pratar om det som inte har en aning om hur det ligger till!
VI skulle jobba i grupp ALLA fyra, men det var bara jag och Marie somjobbade, jag blev less på att du bara gick runt, låg och sov på bänken, satt inne på facebook och du andra bara gick runt och pratade och inte orkade skriva något, och då gjorde jag de uppgifterna för JAG vill ha bra betyg! Gudrun vet hur det ligger till och har pratat med er... Och ni andra har inte ett skit med detta att göra! Seriöst har ni inget att göra!?
Sen blir jag less på folk som inte kan låta mig vara, och om ni absolut inte kan lämna mig ifred så lämna för helvete Micke utanför han har inte gjort er något! Ni har inte ens sett / träffat honom! :@
Skaffa er ett liv!!

Efter skolan så åkte jag hem till älskli, sprang och pussade på honom för jag såg honom ute ;)
Sen åkte vi in till stan igen, köpte lite gott till ikväll, det blir ju idol!! :D
Köpte lite mer julklappar, och Micke hämtade en mutterdragare på jobbet eftersom det var något krångel med fyrhjulingen som han skulle kolla :)

Har lyssnat på massa musik som jag lyssnade på när jag var liten :)
Har i lyssnat på introt och det dära som kommer i refrängen på the spirit of the hawk, där sjunger vi alltid, heja mamma heja mamma du är bäst! :) Hihi, min mamma är verkligen bäst!! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback