Hej Hopp!

Något element kom inte upp, :P
Men vi klarar oss ändå!

Föreläsningen i fredags var jätte TRÅKIG!!
Trodde verkligen inte jag skulle klara av att vara där inne i en timme, jag fattade inte ens varför vi skulle lyssna på honom! :S

I Lördags så var det ju öppethus, mamma och älskling kom! Kul!
Det var inte så väldigt roligt, vi skulle ju ha redovisning och då var klassrummet PROPP fullt alla hade någon där och jag var jätte nervös, jag skakade!
Men när det var över så var dagen också över, jippi!

Då åkte vi hem och fikade och packade och drog iväg till Vårvik! Var jätte länge sen vi var där nu!
Vi har ätit gott och jag har slappat, Micke har hjälpt Gösta med massa saker :P
I lördags var jag jätte trött, nör vi hade bäddat sängarna gick och och skulle "vila" men jag somnade! hihi!

I söndags gjorde jag inte så mkt läste lite i ULS eftersom vi har prov i det på torsdag och på onsdag har vi redovisning. När vi kom hem så körde vi lite fyrhjuling! Det är kuligt! ;)

Idag har jag pysslat lite, ni får se senare när jag har orkat tagit kort! xD
Nu ska jag laga mat och locka undan efter mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback