;)

Efter att älskling kom hem så packade jag in allt medans han gick och skulle ta upp soptunnan som jag tog med upp förut ^^ Så går det när man inte frågar eller kollar om den ät uppe xD

Efter det åt vi och kollade på bonde söker fru och därefter oskyldigt dömd, såå bra serie!
Sen blev det sängen för min del men älsklingen var uppe en stund till :P

Nu sitter jag i skolan och har "sovmorgon" lite drygt att typ alla andra är hemma och sover och vi måste sitta här, men men!

Bara morgondagen kvar sen är det HELG!! :D

Hoppas vi får reda på provet imorgon eftersom vi inte fick det igår, vi måste jobba med läxor typ varje dag men de klarar inte av att rätta proven på flera veckor! ;@

Idag ska vi ha mentor samtal med Gudrun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback