...

Gårdagen gick bra, stannade kvar i stan. gick till Södra och väntade på Tobias, mycket minnen som kom fram då ;)
Sen gick vi och köpte lite mer presenter till älskling efter det drog vi hem till mamma och pratade lite och kollade på tv, mormor och morfar kom en sväng med så jag pratade med mormor ;)
När älskling kom så pratade vi lite sen åkte vi till profab för Micke skulle ha nått, kommer inte ihåg vad det heter ^^
Sen åkte vi till Margit och hämtade gardiner och efter det åkte vi till Tössestugan micke åt älgkött och jag smakade, stolt ^^

I skolan hade vi prov, det gick bra! Hann inte med föredraget så det blir TVÅ idag ist.
Sen så såg jag Marianne, så kul att se henne! Hon har ju varit nere i Uganda i flera veckor, det är nog den bästa läraren jag har haft ska ha henne idag ska bli sååååååå gott och roligt!



Nu sticker jag till skolan, skriver mer när jag kommer hem KANSKE ;) ska ju mysa med älskling och sånt idag.
Det blir god mat här hemma, Micke som får bestämma idag

Nej nu måste jag dra till den über tråkiga bussen!!!!



Kommentarer
olatidman säger:

SV: ellerhur! jag älskar också att kolla på whale wars.

2009-11-13 | 13:29:55
Bloggadress: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback