Dagen :P

Nu har jag vart hemma i typ två timmar, har hjälpt Malin med bloggdesign. Sitter i sängen och lyssnar på musik som gör mig glad! :P Känner mig nörd, har datorn i knät och tven på ^^  

Skolan var bra, förutom att jag återigen hamnade i en grupp där det bara är jag och Marie jobbar ;S
aja! Får bita ihop :P

Nu börjar tröttheten krypa sig på tillsammans med en lite migrän attack, kanske ska gå och ta medecin men det är tråkigt och äckligt! :P
Älskling jobbar lver idag, skulle kolla på några siktar tror jag, sen ska han handla hihi.
Han ska höra av sig när han är på väg hem för då ska jag börja med maten, den hinner nog till och med bli klar, hoppas för jag är hungrig, äter när den är klar är han inte hemma får han värma haha!

Nej nu skah jag krypa ner i sängen och kolla på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback