Calma!

Calma är det åksjuke tuggumit jag äter, det fungerar verkligen super bra! Igår så satt jag längst bak i bussen på väg till skolan utan att bli illamående, tack vara Calma!
Är du som jag och absolut inte kan åka buss utan att bli åksjuk då är verkligen detta något för dig. Det är lite syrt med verkligen värt pengarna!



Finns att köpa recept fritt på apoteket!
tuggumit ger en snabb effekt och det hjälper även om du redan har fått lite illamåeende, du ska ta det en kvart innan du förväntar dig att du ska bli åksjuk, och du ska tugga det i minst i en kvart.
Det enda som jag känner är lite negativt är en biverkning jag får och det är att tungan känns som den fått en bedöving, och känns svullen! Men det försvinner i samma stund man spottar ut tuggumit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback