Vårvik (:

I söndags så var vi i Våvik (:
Grillade,pratade,lackade buren och tog massa kort.



Så fint med alla blommerna nu (:


Tulpaner utanför huset (:


Grillen, var verkligen super gott att äta grillat!


Köttet :P


Micke var super gullig och hjälpte mig att lacka innuti där jag inte nådde med mina små armar ^^)


Sötare än sötast! Jag älskar dig Micael <3


Anita kom ut en säng (:


Vitsippor (:


Some more (:


Koncentrerad xD


Haha ^^


En utav påskliljorna i rabatten (:


Massa vitsippor :P


Maskrosor med ^^ *Mums tkr Tiger ^^)


Jag xD


Är vi inte sötast? (a) Jag älskar dig mer än var ord kan beskriva!
Tack för att su står ut med mig när jag blir sån där känslomässigt cp och bara vill gråta.
Hoppas du förstår Älskling <3


Tyckte att de var fina (:


Huset + 740:in i King Cabens backspegel (:


Vitsippor runt ett träd (:


Och lilla Rune (:
Världens bästa katt, vi kollade på massa gamla kort, såg när Micke precis hade fåt honom guuud så liten han var!

Såg bilder på deras gamla katt Snuttis och hunden de hade när Micke var liten, Sappo (:




Tog omvägen till Ängebytjärnet (:


Doppade fötterna i vattnet, var faktiskt inte så kallt som jag trodde att det skulle vara!


Måste på toa ^^ Kan äntligen gå barfota igen :D
Love it!


Satt två måsar på bryggan, den ena flög precis när jag skulle ta detta kortet...


...Men jag han få ett på dem (:

När vi kom hem så kollade jag på Bones, han precis i tid!
Sen så gjorde vi inte så mycket mer, kollade på Blocket efter transport burar och hittade en i Åmål.
Mailade till henne men ringde henne igår då jag inte fått svar,
hon hade kvar buren och jag kunde komma och hämta den, så jag och micke åkte dit vid fem och hämtade den (:



Den ser ungerfär ut så här (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback