Tigerplutten!

Igår fyllde ju Tiger åtta månader (:
Grattis pojken!

Men ingår var jag med Tobias och Marcus när de sköt på ute banan (:

Det gick bra för dem..


Men i dag så tog jag och Tobias ut skrutten lite, för första gången!

Alltså ute på gräs. :P
Först satt han stilla med sen gick det snabbt haha!


Tiger vilar lite när kameran kommer fram!


(:


Haha kolla Tiger!
Söt bild <3
Älskar er!


<3


Ja jag älskar min kanin så släng er i väggen! ;P


<3


Tiger på upptäcksfärd .


Vi tre <3


Haha tyckte den blev lite cool?


Lägg märke till Tigers tunga som kommer fram HEEEELA tiden typ.


Min lilla sötplutt <3


Tobias plockade lite maskgrosor åt Tiger, gulligt av dig!
Vi plockade även gräs uppe i sjukhusparken (:


Päronträdet här utanför, är så himla fint! :D


Kommentarer
Malin säger:

Tiger är världens näst sötaste kanin :)

2009-11-14 | 00:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback