Tobias i trucken!

Igår så skulle Tobias och Micke köra traktor egentligen men Stickan hade stängt in nycklarna på kontoret dit Micke inte kommer in, och extranyckeln låg inte där den brukar så de tog och körde ena trucken istället...
Först var Tobias lite tveksam och visste inte riktigt om han vågade men han satt ju i Mickes knä så han kunde ju gripa in om det hände något så då vågade han.
Han tyckte det var jätte kul, han gasade på,vände,backade och lyfte pallar. (:

Jag passade även på at köra lite bil, Tobias var lite rädd för att jag skulle göra det men sen gick det allt bra när jag kom igång fast han skrek bromsa och sväng haha ^^

Sen körde vi hem Tobias och jag stannade hos honom eftersom mamma inte kom hem den tiden hon sa till mig och Tobias ville inte vara ensam så jag stannade kvar och Micke åkte hem.
Vi spelade lite mariocart wii och guitar hero på wii :P
Sen gick han och la sig och jag väntade på mamma, Micke kom och hämtade mig en stund innan mamma kom hem eftersom jag är mörkrädd och inte vågar gå hem själv.

TACK ÄLSKLING <3

Jag och Tobas bakade också han var jätte duktig och hjälpte mig, sen hade de två gått emot mig och kiklade mig och sånt, busar!


Tobias och Micke i trucken (:


Ser jätte stor ut :P


Jag älskar dig mest av allt älskling <3



Här är tröjtrycket (:
Jag gillar det supermycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback