Tungt!

Strax efter att jag skrivit förra blogginlägget ringde mamma och sa att hon var utanför Södra med Phil, jag hängde med dem hem för att sen följa med till mormor.
Tog en treo i bilen ^^

Vi skulle upp för att säja hej då till kalle som ska avlivas :'(
Kommer bli såååååå tomt , det var ju inte alls länge sedan Bellman dog :'(
Det är det värsta med djur, när de dör!

Vi klippte lite klöver åt Kalle mannen (:
Slängde i lite hö i en kasse till Tiger.

Fikade lite och pratade ...

När klockan närmade sig lite över två fick vi åka till Åmål igen för att plocka upp Tobias, först gick vu ut med hundarna (:
Åkte till Kappahl för Tobbe skulle kolla på examenskläder, och jag köpte ett par byxor som jag kollade på igår och ett halsband till min ena klänning (:
Sen åkte vi till granngården där jag tänkte köpa halm till Tiger men de hade ingen där, blev en spade till hans toa och en leksak till Rune (:
Sen åkte vi till donken och åt en varsinn glass, jag tog ännu en tablett :(

Sen åkte vi mot Åmål igen, passade på att springa in på granngården här i Åmål och köpa halm ist :P
Mamma passade på at köpa godis till vovvarna *mums för dem*

Åkte sen hem och åt med älsklingen, spelade yatzy och myste <3
Har faktiskt strykt lite kläder för att inte tänka på Kalle. :'(
Han blir hela 30 år på söndag, gammalt för en häst.
Kollar just nu på brölloppsfixaren (The wedding planer) var en av mina favorit filmer för nått år sedan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback