Städdag i dag (:

Vi sov lääänge idag vi, gick upp vid tolv^^
Medans mamma (som är djurvakt hos mormor) hade, mockat, vart ute med hundar, gett dem frukost innan klockan nio!
Hur tidigt var inte du igång då ?? :O
Ska dit imorgon för Tobias ska spela de ska träffas och träna, sen ska de äta pizza tillsammans, sen ska de ha genrep och sen spelning!
Lycka till Tobias!

Ja i dag har vi städat,
jag rensade garderoben och bytte plats på allt ^^
Micke dammsög och skurade medans jag var nere i förrådet och rensade lite och plockade iordning, fick mer plats, skönt!

När jag var i fullgång i förrådet kom älskling ner och sa att jag skulle komma upp och ta en fika, sötnos <3
Sen grejade vi lite till + att jag kollade på garderob och byrå, ska kasta ut den stora garderoben för den tar så onödigt mycket plats...

Vi har ätit mat och kollat på tv, har kollat på Without a trace idag hängde texten med :P
Kollade även på Bee Movie som var nu ^^

Tror jag ska joina älskling i soffan igen och sätta på xboxet :P

Micael, Jag älskar dig!
Du är det mest världefulla jag har <3
Föralltid <3


Kommentarer
Anonym säger:

haha, jag och peter sov till halv sju på kvällen xD snacka om att jag blev chockad när jag kollade på klockan xD

2009-05-10 | 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback