solen tog sovmorgon (:

Ja idag tog solen en sovmorgon.

Var mulet imorse när jag skulle gå till bussen så jag klädde på mig för regn men nej, det sprack upp sen!
Skönt!
Hände inte så mycket i skolan idag, fick glass av Eivor som fyller år, grattis.

När jag & Marie väntade på bussen satt vi i gräset, mysigt! ^^
Hade turen med mig idag och fick busschauffören som kör genom stan (:
Gick av vid biblioteket och gick en runda på stan sen gick jag hem.

Har kollat på matten men fattar inte de sista talen så Sara eller Eivor får hjälpa mig imorgon om de har tid xD

Ringde till tandläkaren för att avboka tiden hos dem imorgon, men fick reda på att jag var helt fel ute hade inte alls tid hos dem imorgon ^^
Passade på att ringa tandregleringen med eftersom jag har tappat bort tidslappen jag fick av dem ^^

Imorgon ska jag hämta cykel, kul kul cykelhjul som mormor säger :P
Ska ta med cyklarna till Vårvik som vi ska vara i, i helgen (:
Kommer bli såå skönt!

Ska börja med båten, micke ska nog hjälpa Gösta som håller på att byta takpannot och förlänga taket lite, cykla ska vi göra med, och fiska, och skutta runt med tiger och ha honom ute, gratta anita och grilla :D

nej nu tror jag att jag ska gå och ta en huvudvärkstablett då en migrän börjar komma smygande känner jag.
det är det ENDA negativa med sol, får så lätt ont i huvudet. :(

Just det nu har jag snart mammas födelsedagspresent klar :D
Hoppas hon blir glad för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback