Slappar lite (:

Micke är och svetsar och grejar lite med bilen, jag är , och har för den delen vart super trött hela dagen.
Både jag & Micke beror kanske på att jag bara kastade mig upp ur sängen imorse ^^

Sitter just nu och kollar på Criminal Minds, har kollat på Cold Case och Making Mr Perfeckt eller Mr Right eller var den hette, en romantisk komedi iaf (Y)

Passade på att ta lite glassmkladdkaka och sånna dära pinnkex xD



Dator,tv och glass ^^
Ser ut som värsta soffpotatisen :P

Imorgon ska jag vara med Robin en sväng, ska tvätta och städa lite med.

Nej nu har det redan börjat igen :D

Kommentarer
Pauline säger:

Fin desing på blggen :D

2009-05-08 | 21:41:46
Bloggadress: http://poolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback