Skola,,,

Idag har jag faktiskt vart väldigt seeriös i skolan!
Har räknat matte heela dagen förutom på bilden och de sista kanske tjugo minutrarna, då stajlade jag mitt räknehäfte ^^
Gjorde klart IV trycket på bilden och gjortde en katt i lera faktiskt.

Känns skönt att jag är klar med ekvationer äntligen!
Nu är det bara provet på det kapittlet kvar och det ska jag göra nästa vecka (:
Är bara kap 9 kvar, provet till det och slutprovet så det hoppas jag att jag hinner!

Fick reda på idag att vi slutar den 4:e Juni det är typ 10 dagar innan de övriga på herrgårn slutar , så nu känns det lite brått med matten + att jag fick ett "krysspapper" det är ett papper med upsattser jag ska göra sen är alltså ett och ett halvt a4 papper med olika saker jag ska skriva om men funderar på att skita i det för jag har ju redan betyg i det varför göra massa onödigt arbete när jag inte har beyg än i matten??

Var fint idag ända tills vi slutade då började det regna men nu lyser solen igen (:
Hoppas på bra väder imorgon då vi troligen ska gratta Anita, ska kanske äta på nått nytt (som jag fattade det) ställe i Bengtsfors. (:

Var ute och köpte hårfärg förut, hoppas Micke kan hjälpa mig. är svårt att göra själv.
Så blir jag fin till imorgon, iaf i håret ^^

Måste verkligen köpa skor till avslutningen snart, får göra det till veckan (:
Ska till tandisen på tisdag med, börjar tröttna på det nu men vil man vara fin får man lida pin, Right!?

Just nu kollar jag på Mannen som talar med hundar, Cesar Millan är verkligen hur jävla duktig som helst!!
Tänk om man hade den förmågan.
Han har ju sååååå bra koll och vet direkt hur han ska göra.
kommer en hund fram till mig och börjar morra och sånt blir jag rädd och visar det men han är hur lugn och samlad som helst.
Verkligen super cool är han!


Tror att den hunden heter Daddy. (:
Verkligen en helt säker hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback