Planering i fullgång (:

Har börjat planera lite inför katt nu (:
Skrivit en lista på allt vi behöver, har även skrivit ner lite allmänt om sjukdommar och så som en liten handbok om det händer något, massa sjukdommar har ju samma symptom så lite bra att ha nått att gå efter, skrev i flera timmar och hade skrivkramp och stiftet på pennan gick av hela tiden! Dåliga stift!

Både jag och Micke vill ha alla saker klara till vi tar hem en katt så vi ska pricka av från listan. (:
Mamma har vi kvar någon låda som du vet var den är? Onödigt att köpa nya om det ändå finns som ingen använder.

Igår när jag kom hem från skolan tog jag med den bärbara datorn och la mig i sängen och började skriva ner saker i ett block.
Höll på tills ca en halvtimme innan Micke kom hem för då trodde jag seriöst handen skulle gå sönder!
Så då kollade jag på en film på canal+ ^^

När han kom hem hade han med sig pizza och sånt eftersom jag var vrålhungrig hade inte ätit mer än några potatisklyftor på hela dagen :(
Sen kollade jag på "cops" och micke åkte till .... hmm vad hette han nu då?? ... tänker fortfarande ... Tord hette han det? ... Aa det heter han ^^
Han skulle köpa en grill till 850 av Micke, han var kvar där i några timmar så jag passade på att skriva lite mer och kolla på "Cold Case" och "CSI" <----- så konstigt utan Grissom nu ): men aja ...
Micke kom hem precis när CSI började, han satt faktiskt och kollade lite med mig *kors* men sen satte han sig vid datorn lite. (:

Sen kollade vi tillsammans på "Ballar av stål" The fuckers och kaninkokerskan är bara såå roliga! Hahahaha ^^
Bitterfittan är bara jobbig och man skäms faktiskt åt henne!
Sen när blev det humor och stå i en fontän visa underlivet och säga "så här ser det ut" ?? 
Men som tur var va hon inte med denna gången!

Sen gick vi och la oss...
Sover dåligt nu för tiden, varför??
Trodde först det berodde på kudden för jag låg inte skönt på den, bytte då till den förra kudden jag hade, nu ligger jag super skönt men vaknar iaf på nätterna :(
Hoppas det går över snart för jag vill sova!

Sitter nu i skolan men frukost och dator, har nyss haft matteprov och börjat med ekvationer *booooring!!!!*
Men men man måste göra det!

Är ju typ bara tre veckor kvar på skolan, skönt!
Men tråkigt att Micke inte har semester förens i slutet av Juli och in i Augusti,
Får följa med tilll husvagnen under dagarna och leka med Phil och gå i skogen med honom och bada med han vid båtbryggan! (:
Guud vad gott det lät, får ta med Tiger och uteburen så han får vara ute han med, känns som hundarna kommer bli galna ^^
Men som tur är är ju inte Peppe (numera Oskar) kvar :P

Kommentarer
rose-marie säger:

Ja du gumman, tror faktiskt inte att jag har kvar någon kattlåda eller så,,,har för mig att jag gav till mormor när jag flyttade. Men kan höra mig för lite.

Å så kul om du är med vid husvagnen på dagarna,,,jag har tidig semsester ja.

2009-05-12 | 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback