Karlstad (:

Gick upp typ halv sju och duschade, gjorde oss klara, älskling passade på att äta en macka (:
Satte oss i bilen och åkte till tandregleringen, lyssnade på Rix fm och Mix megapol i hopp om någon bra musik men de bara tjatade skojjar inte, när vi kom till karlstad hade vi hört EN låt (Hot N Cold) om någon undrar...
Hos tandregleringen kollade de på "fästena" till tandställningen och så böjde de till tandställningen lite eftersom den gör så in i helsike ont och trycker ut tänderna ur munnen på mig!
När jag var klar där så åkte vi till Bergvik i väntan på att lite affärer skulle öppna så åt vi en macka var.
Sen kollade jag efter klänning att ha på skolavslutningen, hittade en jätte söt som skrek "Linda köp mig" inne på Gina Tricot, skönt att ha det klart iaf!
Innan sommaren nu ska jag bara ha
*bikini
*cykel
*skor
 :P

Vi tittade in på apoteket och fick tabletter mot mickes allergi, stackarn är jätte tät och snuvig och nyser hela dagarna.
Imorse nös han typ fem gånger på raken.
Hoppas tabletterna hjälper dig älskling <3

Efter det åkte vi till IKEA och kan nu stolt säga att jag har vart inne på IKEA vilket jag ALDRIG vart förut ^^
Köpte lite nödvändiga saker och lite smått och gott (:

Sen gick vi till Maxi och handlade saker till tacos lite senare, muuuums!
Där inne fick alla som kom in pringels och prov på schampo och balsam, får väll testa det någon gång...

Nu kom vi precis hem, klockan är två snart, Micke är iväg och postar ett paket och pratar med bussgods, han väntar på ett paket som skulle kommit för en och en halv vecka sedan men verkar vara fast i GBG.


Så ser klänningen ut, visst är den söt?


En rosett över bröstet (:

Ska nog troligen ha ett par svarta skor till som jag har fastnat för.. (:


Kommentarer
Pauline säger:

En jätte fin klänning :D

2009-05-14 | 17:57:09
Bloggadress: http://poolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback