Helgen (:

Här kommer lite bilder från i fredags när vi var i Getebol (:
Tog inga bilder i stygbyn (:


Var hur fint som helst där!










Min sötnos <3


Finast!












Vadå bra läge !? Ge mig (a)




Grattis på oss älskling <3




Timmer i skogen :P

I lördags skulle vi igentligen göra massa saker, skulle till Karlstad på bilträff, gå på marknaden med Marie (som jag hade ställt in pga bilträffen) men Micke ångrade sig i sista stund och åkte och grejade med bilen ist, blev dock till att hjälpa Stickan med hans bil som han inte fick ihop, så han fick inte så mycket gjort :(

Ge oss den där jävla DP:en nu!!!
Ni ska få betala en ny, var så säkra!

OBS!! SKICKA ALDRIG NÅGOT MED BUSSGODS DET FÖRSVINNER BARA!!

Hade vi haft den så hade bilen vart klar att ta ut, men nu är allt en månad försenat!

Aja får ju nått fint nästa år att åka i! :@

I söndags så följde jag med mamma & Tobias till Bräcke för förtältet skulle upp, jag passade på att ta med Tiger så han fick äta lite gräs, hade honom i sele med så han fick springa lite.
Vi hjälptes alla åt med förtältet och tack vare att jag har en smart mamma så gick det super fort och smidigt, tänk vad vi har kämpat med det andra år! Blä för förtält när det ska upp :P
Det var jätte skönt i solen och jag tillochmed fått lite färg på ryggen och armarna, inte så att man ser typ men jag gör ^^
Kommer inte bli brun ALDRIG så! :(

Pratade lite med Nisse om sommarjobb med, ska bli timmvikarie ^^
Bättre än inget Right!?
Bara jag inte får rycka in när Micke har semester, nej det vill jag inte!

Sen stressade vi till Åmål igen för mamma skulle ha Oriflame party så vi åkte till Eva och skulle hämta väskorna.
Vi kommer dit ringer på flera gånger men ingen öppnar, jag springer till baksidan och där är de ^^
Tog med Tiger ut eftersom han satt i bilen och där är den VARMT!
Mamma nästa gång du ska ha ny bil ger jag dig ett tips skaffa en med AC!
Sen tog vi med väskorna och åkte hemmåt, jag sprang och hämtade bordet eftersom vi hade gjort upp att vi skulle ha visning ute så att Tiger kunde vara med, men mamma plockade iordning inne ^^ men vi gick ut och fikade så då fick han följa med.
Min Tigerliger är sååå söt! :D
Han charmar typ alla ;)

Sen så kom älskling och hämtade mig, (;
Tack älskling <3

Sen myste vi i soffan och busade lite :P
Hatar när han sitter på mig och kiklar mig för då tar jag mig ingenstans ^^

Sen gick vi och la oss :P
Kollade på Bones också ofc!

Ursäkta bilderna, de är tagna med mobilen!



Tiger med gallret är ute och äter ^^


Mamma och Tobias, ser ut att ha jätte kul där :P


Thailänskorna som börjar på K och L tror jag men kommer inte ihåg vad de heter :P


Tiger men förstor sele,, men han växer väll i den någon gång hoppas jag.
Får köpa en mindre annars.

Här kommer lite äldre bilder:


Jag luktar på blommor (:


Tobias skjuter, duktig!


Regn regn!


Plugg plugg.

Borde nog räkna lite matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback